[Czuwaj] Żadne NOWE!!!

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Czw, 6 Gru 2007, 22:01:23 CET

| 2.                 Posiedzenia Komisji są ważne, jeżeli uczestniczy w
nich
| przynajmniej
| 3 członków komisji, w tym:
|
|  a.. przewodniczący lub wiceprzewodniczący komisji,
|  b.. przedstawiciele obu płci.
| Pamietajcie, żeby przenieśc ten zapis do regulaminów swoich Komisji!
Koniec
| z dyskryminacją! Kto to widział, żeby w ZHP komisje były jednopłciowe. A
już
| komisja złożona z samych facetów, przed którą staje instruktorka, lub
| komisja w żeńskim składzie dla kandydata płci odmiennej to pewnie
skandal
| obyczajowy!
|
| Widzę, że mój ulubiony hipokryta ostro zabrał się za reformowanie ZHP...
| SW

Jako przewodniczący KSI przy Głównej Kwaterze ZHP spieszę donieść, że:

1) Zapis w regulaminie tej komisji dot. przedstawicieli obu płci istnieje
w regulaminie od momentu zmiany jej składu i przyjęcia nowego regulaminu,
co nastąpiło w maju 2004 roku.

2) Na powyższy zapis nie miał wpływu NIKT z członków obecnych władz
naczelnych.

3) Obecna zmiana regulaminu nastąpiła jedynie w zakresie takim, aby
umożliwiś zdobywanie stopni instruktorom byłe chorągwi opolskiej (z racji
zlikwidowania tej chorągwi nie ma tam oczywiście komisji chorągwianej).
Rzecz jasna jest to rozwiązanie tymczasowe - do momentu finalnego
zakończenia sprawy likwidacji lub reaktywacji tej chorągwi.

4) Dlaczego taki zapis? Otóż nie dlatego, że dziewczyny lepiej zrozumieją
dziewczyny czy tym podobne. Chodziło o coś innego - że każdy ma świadomość
odmiennego spojrzenia na świat ze względu na płeć. Dlatego w naszych
dyskusjach o otwieranych i zamykanych próbach (a prowadzimy zwykle dość
głębokie, ideowe dyskusje) chcieliśmy zapewnić sobie tę różnorodność.

5) Nie należy z tego wyciągać głębszych wniosków. Nie wymagamy też, aby
opiekun był tej płci, co podopieczny - vide: próba Agnieszki otwarta w tym
samym rozkazie, z Adamem Czetwertyńskim jako opiekunem. Zresztą o roli
opiekuna, czy - jak dla mnie - bardziej partnera w próbie hm.chętnie bym
pogadał na liście :)

Uwagi o ulubionym hipokrycie, obłudzie i inne przemyślę w wolnym czasie...
GC