[Czuwaj] Nadchodzi NOWE :-)

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 6 Gru 2007, 22:42:20 CET

Andrzej Starski napisał:

> Darku,
>
> Szczęśliwie nie mamy na Mokotowie segregacji płciowej (w moim odbiorze
> zjawiska społecznie negatywnego polegającego na wyobcowaniu dwóch płci)
> zarówno w relacjach instruktorek i instruktorów w hufcu, jak i w
> prowadzeniu prób instruktorskich.
>
> W praktyce pracują dwie KSI (instruktorek i instruktorów) opiekunką
> instruktorki zostaje instruktorka, instruktora - instruktor -wynika to z
> przyjętego modelu pracy hufca.
>
> Pozdrawiam,
>
> Andrzej Starski
> ex-komendant hufca Mokotów

Jeżeli mój ozdobnik stylistyczny został odebrany jako obraźliwy to
przepraszam. Zamierzałem powiedzieć Kowlakowi, że twierdzenie "W
większości hufców warszawskich opiekunem próby instruktorki może być tylko
instruktorka, opiekunem próby instruktora tylko instruktor" nie znajduje
potwierdzenia w moim doświadczeniu.

Pozdrawiam
Darek Brzuska
ex-komendant hufca Żoliborz