[Czuwaj] Poszukiwane mp3

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 7 Gru 2007, 16:46:00 CET

Dziękuje Wszystkim czuwajowiczom, którzy podesłali mi tą piosenkę.
Użyłem jej do filmiku, który wyświetliliśmy na zjeżdzie naszego Hufca, żegnając naszego komendanta Hufca.
Wywołał sporo wzruszeń. Dla chętnych do obejrzenia tutaj: http://pl.youtube.com/watch?v=w6roa0ar5SU

--
s00