[Czuwaj] Po Radzie Naczelnej

Pon, 10 Gru 2007, 20:28:32 CET

Dnia 10-12-2007 o 20:20:57 Seascout <seascout w o2.pl> napisał(a):

> No tak. Ale, według tego co napisano na stronie RN, ta kasa wróci, jak ci
> uczestnicy, którzy nie zebrali kasy na czas, wpłacą ją do fundacji. I po
> sprawie.
>
> Seascout

Rafał, ale tego co jest pożyczone chorągwiom, a więc wróci, to jest zdaje
się ok. 150 tysięcy ( no - mniej niż 200, bo znów nie pamiętam)...

PS. Już ustaliłem sobie bliżej - pożyczka - 490 tysięcy, z tego do
chorągwi - 150 tysięcy. Czyli rachunek - 340 tysięcy na rzecz potrzeb
Fundacji.
Ryszard Rutkowski