Odp: ODP: [Czuwaj] W sprawie pozyczki dla Fundacji Jamboree

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 12 Gru 2007, 06:23:07 CET

 > albo gdyby znalazły
> Rafal - przeciez wiesz jak dziala strona Rady Naczelnej - jej
> uzupelnianie lezy po stronie czlonkow Rady Naczelnej,
> a ja nie jestem już czlonkiem Rady wiec trudno, abym to ja
> uzupelnial jej strone. Ciezko wiec do nas dwoch, czy
> do aktualej GK mieć o to pretensje

to może nowa GK zadbałaby o aktualność strony www.gk.zhp.pl - bo to
wstyd jak najnowsze informacje są z października, a w niektórych
działach nawet z marca

P.S. Musimy się wybrać na spektakl Bharati,
to niesamowite jak oni tańczą - zobacz więcej:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fmoj_kraj.html&sid=129