[Czuwaj] 13 grudnia

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 13 Gru 2007, 09:58:58 CET

Gdy jechałem sobie do pracy przeczytałem w Wyborczej artykuł
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,4758987.html Takie wiadomości
pojawiają się przy okazji właściwie wszystkich ważnych dla Polski rocznic.
Zawsze okazuje się, że młodzi ludzie nie wiedzą a 1980 to prawie tak jak
1410. Zastanawiam się czy my sami - jako instruktorzy harcerscy - nie
popełniamy tu jakiegoś błędu. Czy nie powinniśmy jednak większej wagi
przykładać do takich historycznych tematów. Wiem, że to może być trudne bo
1. będzie się przynajmniej części wydawało, że to nudne, 2. będzie się mogła
zdarzyć taka sytuacja, że instruktor A będzie opowiadał, że dzielnie,
wspólnie z ORMO sprawdzał czy nikt nie wiesza jakiś wstrętnych plakatów i
nie rozrzuca ulotek a instruktor B opowie jak dzielnie rozwieszał z drużyną
ulotki. Ale w końcu taka jest przecież nasza historia...

--
Kowlak