Odp: ODP: [Czuwaj] W sprawie pozyczki dla Fundacji Jamboree

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Czw, 13 Gru 2007, 13:19:37 CET

Dnia 12-12-2007 o godz. 6:23 Iwona Jakimowicz napisał(a):
>  > albo gdyby znalazły
>
> to może nowa GK zadbałaby o aktualność strony www.gk.zhp.pl - bo to
> wstyd jak najnowsze informacje są z października, a w niektórych
> działach nawet z marca

super, że strona została uzupełniona, a nieaktualne zakładki zamknięte

mam jednak jeszcze dwie uwagi:
1. zakładka komunikaty jest nieaktualna - tam chyba wystarczy zrobić
przekierowanie
2. zacytuje fragment z dokumentu "Zasady publikacji treści na stronach
www", który wisi na stronie www.promocja.zhp.pl - "Każda informacja
(artykuł, aktualność...) publikowana na stronach ZHP musi być podpisana
przez autora imieniem, nazwiskiem i informacją o przydziale służbowym".
Polecam też zapoznanie się z dokumentem (z tej samej strony) "Zasady
pisowni w ZHP" - wtedy pewnie nie będzie rozbieżności w pisowni w
różnych newsach.

przepraszam, ze pisze to na liście, ale nie wiem, kto bezpośrednio
odpowiada za stronę merytorycznie, nie znalazłam tej informacji na
stronie gk, a zauważyłam, ze umieszczane tu informacje "działają".

pozdrawiam
iwona

Czego naprawdę pragną kobiety,
a czego mężczyźni?