[Czuwaj] Re: fundacja 100-lecia

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Sob, 15 Gru 2007, 19:09:29 CET

----- Original Message -----
From: "kowlak" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, December 15, 2007 4:04 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: fundacja 100-lecia

harclot w poczta.onet.pl pisze:

> Pop swoje i czort swoje.
> Czesiu co np. mnie interesuje zlot jakiś innych organizacji?
> Chciałbym rozmawiać o zlocie ZHP.
> Tak jak nie interesuję się  wewnętrznymi sprawami OSP
> tak nie interesują mnie szczegółowo
> wewnętrzne plany ZHR.
>
> Kowlak

Mnie teś nie interesują zloty OSP.
A zlocie ZHP też możemy pogadać
np. z okazji 90-lecia ZHP
Akurat za 11 miesiecy.
Zresztą nie widze tez przeszkód by ZHP zorganizowało
jakiś swój zlot z ok. 100-lecia Harcerstwa

Ale mnie interesuje nie zlot tej czy innej organizacji,
lecz zlot ruchu harcerskiego.
Ale Ciebie coś takiego jak ruch harcerski chyba nie interesuje.
A pewnie dlatego iż róznica miedzy nami wywodzi sie z tego
że ja jestem przede wszystkim harcerzem
a Ty przede wszystkim jesteś członkiem ZHP.
Być moze sie myle ale takie stwarzasz wrazenie

Czesław.