[Czuwaj] Re: fundacja 100-lecia

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Nie, 16 Gru 2007, 00:56:47 CET

----- Original Message -----
From: "kowlak" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, December 16, 2007 12:25 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: fundacja 100-lecia

harclot w poczta.onet.pl pisze:
> Ale mnie interesuje nie zlot tej czy innej organizacji,
> lecz zlot ruchu harcerskiego.
> Ale Ciebie coś takiego jak ruch harcerski chyba nie interesuje.
> A pewnie dlatego iż róznica miedzy nami wywodzi sie z tego
> że ja jestem przede wszystkim harcerzem
> a Ty przede wszystkim jesteś członkiem ZHP.
> Być moze sie myle ale takie stwarzasz wrazenie
>
> Czesław.

Tak uważam się przede wszystkim za członka ZHP a tym samym za harcerza.
Skoro ktoś na początku lat 90 wybrał inną drogę i zamiast naprawiać
organizację wolał pójść na łatwiznę to niestety nasze drogi się
rozeszły. I nie ma potrzeby stroić się w cudze piórka.
Oczywiście, że interesuje mnie ruch harcerski - tyle, że dla mnie
zawiera się on w ZHP.

Kowlak

Czyli ZHR, FSE-Zawisza, SH, oraz tzw. "drobnica harcerska"
są poza ruchem harcerskim ?

Czesław