[Czuwaj] Re: fundacja 100-lecia

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 16 Gru 2007, 15:41:02 CET

16-12-07, harclot w poczta.onet.pl <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ale sugerujesz że nie poczuwają się do ruchu harcerskiego

Czesiu to wszystko jest piękne w świecie idei, dla którego mnie,
paskudnemu pozytywiście wstępu nie ma :P

Więc wytłumacz mi tak w warstwie praktycznej: A Związek Harcerstwa
Wiejskiego? Ten z Wrocławia.

Au nas jest (była w sumie chyba ) organizacja Wolne Harcerstwo. Oni też?

Kto to wyznacza? Gdzie są granice?
A jak jakiś ruch dopuszcza picie? Wśród instruktorów - ZHPpgK?

A jak dopuszcza picie wśród młodych? A palenie?

Ja lubię jak LUDZIE IDEI schodza czasem na ziemię z Olimpu i
odpowiadają na takie proste pytania :) Nam, prostym ludziom :)