Re: [Czuwaj] OT: metoda hmPrzybytka[było: fundacja 100-lecia]

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 17 Gru 2007, 09:52:02 CET

17-12-07, czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał(a):

> Ostarecznie i nieodwołalnie,
> na każdą okoliczność.......

Dobra - inaczej. Czesiu, ja niżej podpisany ( i pewnie KOwlak, Rafał,
Marcin i inni dyskutanci) nie chcemy abyś dawał nam wędki, robaki,
haczyki, spławiki i inne akcesoria wędkarskie.

Nie chcemy byś nas łowił na haczyk, wychowywał, czy obserwował jak to
dochodzodzimy do słusznych wniosków.

Chcemy dyskusji przerywanej pytaniami kiedy potrzeba. Chcemy, abyś
odpowiadał na pytania zdaniami oznajmującymi.

Jeśli chłopaki powiedziałem coś wbrew wam, to poprawcie mnie :]