[Czuwaj] jak wyjsc na zero

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 17 Gru 2007, 13:27:22 CET

> Idea "popiwku" nie sprawdziła się w Polsce już na początku lat 90.
> Natomiast
> ja nadal podtrzymuję stanowisko, że bez zatrudniania w krótkim czasie nie
> będzie ZHP w ogóle. Więc wszelkie działania, które mogą obciążyć "zdrowe"
> zatrudnienie będą działały na szkodę ZHP.
> Kowlak

Wyjaśniam, że popiwek nie był podatkiem od płac bo tym jest podatek
dochodowy. Popiwek był podatkiem od ponadnormatywnego WZROSTU wynagrodzeń.
Również ja jestem zwolennikiem profesjonalnego działania i posiadania co
najmniej szefa biura przez hufce w jakiejś formie zatrudnionego lub
odbywającego zastępczą służbę wojskową.
Zgadzając sie , że każdy podatek działa na szkodę jego płatnika zachęcam do
sformułowania myśli jak w takim razie tworzyć zabezpieczenie finansowe dla
ZHP.
SW