[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 38, Numer 28

Ewa Gąsiorowska ewa w grupa4.com.pl
Wto, 18 Gru 2007, 13:26:29 CET

Napisano tak:

> Tak, a wynika to z dwóch przyczyn:
> - im większy hufiec, tym więcej potencjalnych rodziców, przyjaciół itd. i

> co za tym idzie więcej wpłat na 1%
>
> - aby uniknąć sytuacji, że ktoś zawyża ilość członków, co i tak mu się
> nie opłaca, bo musi odprowadzić od nich składki w wysokości 14,40pln do
> chorągwi i GK-i, a wpłaty z 1% nie będą o wiele wyższe, to na dodatek
> skoro w danym roku przekaże "w górę" np. zaledwie 60% składek to można
> stwierdzić, że taka jest jego skuteczność w działaniach typu 1%
>
> przykład:
> [...]
Itd....

Moim zdaniem, jedynym kryterium przekazania 1% do konkretnej jednostki jest
tylko i wyłącznie wola podatnika, który ten 1 % przekazał. Absolutnie nie
to, czy i ile hufiec/chorągiew płaci składki albo jak liczny jest dany
hufiec. Nie smialabym twierdzic, ze skoro podatnik w swej laskawosci
zechcial przeznaczyc 1% na np. daną druzyne/hufiec albo np. na biuro
choragwi - zeby te pieniadze przekazywac komus innemu.
Ja sie obawiam, ze w tym roku nie mam zadnej gwarancji, ze moj 1% pojdzie
do mojej druzyny.
Wyjscie?
Zrobic darowizne na rzecz druzyny, a 1% wpłacić na Wioski Dziecięce, PAH,
albo co tam kto lubi...
Pozdrawiam z Brukseli..

http://www.pomocpatrykowi.com/