[Czuwaj] PWD a bycie drużynowym

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Śro, 19 Gru 2007, 22:45:36 CET

g00rek napisał:

> Dostałem informacje od pewnego wędrownika, że u nich w hufcu wymagane
> jest założenie drużyny w ramach PWD. Czy to jest normalne? Czy u was
> też tak jest?
>
> Dla mnie to chore.
Dla mnie też.
(O qrczę. Zgadzam się z Michałem. Znowu!)

Z litery takiego wymagania wynika, że moi przyboczni nie zdobyliby pwd,
dopóki nie założyliby własnej drużyny. A ja wolę przybocznym drużynę
przekazać / podzielić / znaleźć inną - wtedy gdy już będą kwalifikowani,
czyli gdy już będą pwd.

> Po pierwsze dla mnie idealnie drużynowym powinien zostaważ PWD, czyli
> realizować to choćby jako przyboczny.
O to, to właśnie!

> Po drugie przecież to chyba nie jedyna ścieżka rozwoju
> instruktorskiego. Co z innymi?
Zgoda, z tym że pwd ma być przygotowany do pracy wychowawczej z dziećmi,
bo ma takie uprawnienia z mocy prawa państwowego (wychowawca na placówkach
wypoczynku)
Więc próba musi go do tego przygotować.

Darek