[Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Czw, 20 Gru 2007, 10:06:25 CET

----- Original Message -----
From: "Daniel Dobrijałowski" <orcus w ekoterm.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, December 20, 2007 2:45 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

> Jak widać wynika z tego dość jasny obraz gdzie te zasadny są wymaganiami
> a gdzie zaleceniami.

To mozę w treści tez użhyć lepiej brzmiących słów? Tak bardziej pozytywnych?

> Wtedy liczymy już jedynie na zdrowy rozsądek i podejście do tego
> dokumentu tak jak w preamule było zaznaczone.

Zdrowy rozsądek... generalmnie wszystko tam jest na zdrowy rozsądek, poza
wymaganiem, aby kon iecznie LOGO bylo hyperlinkiem do strony zhp...

> Tak - najprawdopodobniej pojawią się domeny dla drużyn. Niestety będzie
> to obarczone pewnymi wymaganiami techchnicznymi, które postaramy się
> ograniczyć do minimum.

Wtedy to rozumiem. Jest serwis, sa warunki.

> ZHP jest właścicielem kilku(jeśli nie kilkunastu domen). Masz rację
> podpunkt przydałoby się sprecyzować.

> Jak na razie zauważyłem że nikt nie zgłosił jakichkolwiek zastrzeżeń do
> pozostałych punktów. Czyżby były one oczywiste i jednak były takim
> "minimum" które każdy czytający przyjmuje za naturalne i nie podlegające
> dyskusji? Jeśli tak to czemu budzi to taki opór? Jeśli nie to czemu nikt
> nie odniósł się do tego merytorycznie?

Moze sam fakt i JĘZYK sprecyzowania tych minimów budzi opory?

> Przepraszam - osobiście czuje się odpowiedzialny za zbyt dużo emocji na
> forum. Jest to jednak związane z tym co działo się bezpośrednio przed
> minimami i to odbija się na dyskusji. Chciałbym jednak aby każdy
> spojrzał na dokument nie przez mój pryzmat. Bez emocji, które chyba są
> zbędnie i nie warto się zagłębiać w to tutaj.

Ja się nie patrzę przez Twój pryzmat. Nie kojarzę Cię ani jako DD, ani jako
ORCUSa. A jednak styl narzuconej pracy MI TEŻ przypomina konsultacje Władców
z GK, którzy łaskawie pokazali coś swym poddanym.

> Ewentualny debilizm będzie miał wpływ na wszystkie seriwy które
> otrzymają domene z GK ZHP.

To może rzeczywiście tego nie róbcie?

Bo mi zabrakło:
- analizy sytuacji obecnej - opinii fachowców z PR i użyszkodników;
- celów i poroponowanych metod

tylko od razu - BUM - MINIMA. Napisane językiem dość katastrofalnym.
Jednocześnie dokument odwoluje się do innych "logo publikowane zgodnie z
zasadami publikacji loga", ale ZI nie potrafi uzyć hipertekstu i dac w tym
miejscu odnośnika do "zasad publikacji loga", tylko kaze mi sobie sammemu
tego szukać. Takie nastawienie ZI utrudnia pracę. A moze to świadome
dizalanie? Albo wizja nowych stron GK - nic łlawo nie będzie znaleźć? Skąd
mam wiedzieć? ZI publikuje tylko minima...

DJD