ODP: [Czuwaj] Konsultacje minimow stron ZHP

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Czw, 20 Gru 2007, 10:56:22 CET

Witam wszystkich,

Tomasz Grodzki napisal:

> Jak do tej pory jeszcze NIGDY NIKOMU na gorze harcerskiego internetu
> nie udalo wykazac sie wystarczajaca dyplomacja w tym zakresie. Wszyscy
> woleli powiedziec, ze teraz bedzie po nowemu i juz...
alez Tomek - wykaz prosze odrobine dobrej woli i zauwaz, ze tym razem
wlasnie zostales zapytany o zdanie PRZED wprowadzeniem jakiegos
zarzadzenia, z pokazaniem tresci projektu tego zarzadzenia, o ktorym
wlasnie można sobie teraz miedzy innymi na liscie rozmawiac.

Wlasnie z powodu poprzednich doswiadczen, ze cos było robione
bez pytania ludzi o zdanie teraz przyjeslismy tryb:
- analiza stanu faktycznego
- propozycja zmiany
- konsultacje tej propozycji zmiany
- ogloszenie podsumowania tej konsultacji
- zmiany propozycji po konsultacji
- wprowadzenie zmiany
jak latwo się domyslec wydluza to strasznie nawet proste dzialania,
ale zdecydowalismy się na taki tryb wlasnie po to, aby zasiegnac
opinii srodowisk. A jak na razie glownie obrywamy wlasnie za to,
ze zdecydowalismy się robic konsultacje.

> Jest wielce prawdopodobne, ze wszystkie te uregulowania sa robione po
> to, zeby nam wszystkim bylo lepiej. Ale jakos zawsze sposob
> ich oglaszania (przewaznie na oglaszaniu sie konczy) obarczony był
> pewna "arogancja" gory wobec dolu.
nie moge i nie chce odpowiadac za to jak to kiedys było robione,
ale wlasnie na poprzednich doswiadczeniach zbudowalismy tryb
wprowadzania zmian. Mielismy (zludna?) nadzieje, ze ogloszenie
konsultacji i kierowanie się ich wynikiem będzie wyraznym sygnalem
ze wlasnie nie chcemy tego aroganckiego stylu.

Ustalenia minimow i innych dokumentow stanowiacych o internecie
w ZHP chcemy również wprowadzic pod obrady Rady Naczelnej, aby
ona to finalnie zatwierdzila po konsultacjach wlasnie.
Czy w takim dzialaniu widac arogancje?

Mam bardzo prosta prosbe: skoro to co zaproponowal ZI jest
nie takie jakby kilka osob z dyskutantow chcialo, bardzo
bym prosil o zaproponowanie swoich zapisow.
A jeśli ktos z czlonkow listy chciałbym poswiecic troche
wiecej czasu zapraszam do wspolpracy z ZI lub z tworzonym
wlasnie od nowa calym Wydzialem Nowych Technologii.
Tomku - nie udalo nam się spotkac na poprzednich spotkaniach
ZI, może będziesz mial troche wiecej czasu na wspolprace
teraz lub w nowym roku?

I zachecam serdecznie do odnoszenia się do konkretnych
zapisow projektu, znajdowania ich wad i proponowania
swoich autorskich zapisow.

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk