[Czuwaj] 1% dla ZHP

Kamila Wajszczuk kamila w pomaranczarnia.org
Czw, 20 Gru 2007, 13:02:17 CET

<cytat kto="r_rytel w op.pl">
> Dzisiaj przeczytałem w swojej lokalnej prasie, że po wielu interwencjach
> rodziców chorych dzieci, prowadzących różne fundacje jak również rodziców
> harcerzy ministerstwo finansów znalazło rozwiązanie problemu kierowania 1%
> do konkretnych jednostek. (...)
>
> Czy osoba odpowiedzialna za 1% w ZHP wie coś o takowej decyzji? Czy nalezy
> wierzyć Dziennikowi Łódzkiemu?

Decyzji chyba jeszcze nie ma, jest wyżej wspomniany pomysł opublikowany na
stronie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej -
http://www.mps.gov.pl/index.php?gid=339&news_id=957

Pozdrawiam,
Kamila