[Czuwaj] Centralny CMS, by³o minima

Daniel Dobrija³owski orcus w ekoterm.net
Czw, 20 Gru 2007, 19:01:01 CET

Dnia 20-12-2007, Cz o godzinie 13:33 +0100, Kamil Wais pisze:
> Jeszcze chcia³bym poruszyæ raz w±tek, który tu siê pojawi³, dotycz±cy
> CMSa dla serwisów centralnych.
> Zaznaczam, ¿e nie jestem ani kategorycznym zwolennikiem, ani
> przeciwnikiem tego pomys³u.
> Natomiast interesuje mnie tylko to, czy i kiedy bêdzie konsultowane to
> (szczególnie funkcjonalno¶æ nowego systemu, mo¿liwo¶ci i terminy
> rozbudowy i zakres wsparcia technicznego) z zainteresowanymi wydzia³ami
> g³ównej kwatery?

Nied³ugo. W ka¿dym b±d¼ razie dotar³a ju¿ do mnie pierwsza wersja
ankiety która ma byæ przes³ana osobom odpowiedzialnym za strony które
maj± na tym satn±æ. Z tego co wiem ch³opaki staraj± siê zaktualizowaæ
listê serwisów i osób.

> Ju¿ wielokrotnie zg³asza³em ZI, ¿e wystêpujê sytuacja taka ¿e np. listy
> dyskusyjne wspó³pracowników wydzia³ów gieki dzia³aj± na serwerach i w
> domenach osób prywatnych, poniewa¿ serwery home.pl nie potrafi± obs³u¿yæ
> list mailngowych. Wiem ¿e pojawi³ siê pomys³ fizycznego serwera
> roboczego m.in. przeznaczonego dla takich potrzeb, ale nie wiem jaki
> jest dalszy los tego pomys³u.

Niestety tutaj to ograniczenie home.pl. Natomiast powstaje co¶ takiego
jak "Poczotwiec". Kolejna aplikacja wywodz±ca siê z Chor±gwi ¦l±skiej.
ZTCW mam mo¿liwo¶æ dodowania grup i co raz bardziej siê rozbudowuje. Ma
byæ udostêpniony szerszemu gronu.

> Czy tego typu mo¿e nawet czêsto drobne, ale uci±¿liwe problemy i inne
> zapotrzebowanie ze strony komórek centralnych zosta³y zebrane i
> rozwa¿one przez WNT lub mo¿e zostan± w jakim¶ terminie?

Tak - nie wyobra¿am sobie opracowywania nowego CMS bez uwzglêdnienia
zapotrzebowania na funkcjonalno¶æ. Oczywi¶cie nie byæ mo¿e niektóre
rzeczy nie pojawi± siê w wersji BETA, ale bêdziemy siê staraæ ¿eby jak
najwiêksza _potrzebna_ funkcjonalno¶æ siê pojawi³a.

Pozdrawiam
Daniel Dobrija³owski