[Czuwaj] Re: 1%

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Nie, 23 Gru 2007, 12:38:53 CET

Dnia 23-12-2007 o 12:05:50 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> zgodnie z postulatem Druha Janusza można przekazywać  1% podatku na
> drużyny już w rozliczeniu za 2007 rok
> minister finansów zmienił zasady - poprzez ich doprecyzowanie

To nie tylko mój postulat a także nie mój pomysł na rozwiązanie. Ale
faktycznie pragmatyczne argumenty widać przekonały Kogoś "u góry" na tyle,
że z pomoca MPiPS wpłynął na Ministra Finansów bo ten był wybitnie
nieczuły na głosy opinii społecznej ;).

Teraz najważniejsze jest bu chorągwie na czas zdążyły z opracowaniem
systemu redystrybucji środków do jednostek. To w sumie bardzo prosta
sprawa, wystarczy 5 zdań. Czesław na forum ZHP zaproponował tak:

> Przykładowo:
> mokotów-208 WDH
> pragapołudnie-13 WLDH
> itd.
> Głównie chodzi o łatwy system identyfikcji hufców,bo hufce już jakoś
> sobie poradzą z rozpoznaniem opisów dot. poszczególnych jednostek.

I moje środowisko bedzie się na razie tego trzymać :)

sikor