[Czuwaj] Re:Po Jamboree

Karolina Czapska czapa14 w wp.pl
Sob, 29 Gru 2007, 12:50:21 CET

hej
krytyka jest dobra jeśli płyną z niej jakieś konkretne wnioski a ja
takich tu nie widziałam...

tak się składa że miałam szansę uczestniczyć w pracach ekipy jadącej na
Jamboree2007 i nigdy nie mówiłam że jest tylko spuper i fantastycznie...

więc nie bardzo rozumiem to wszystko co działa się jakiś czas temu na
forum
czy będziesz tak miły i wytłumaczysz mi??

Karolina Czapska

Dnia 27-12-2007 o godz. 9:45 Michał Górecki napisał(a):
> Aby
>
> Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać :)
>
> http://pl.youtube.com/watch?v=S4LYzqaoP9Y
>
> g00rek

Polityka, Wprost, PC World Komputer i inne tytuły w Twoim komputerze!
Kup prasę z bez wychodzenia z domu i oszczędź pieniądze!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fe-wydania.wp.pl&sid=163