[Czuwaj] Nurty i inne...

Czw, 1 Lut 2007, 01:28:32 CET

Dnia środa 31 stycznia 2007, Michał Górecki napisał:

> Ale nie ma takiej typologii! Nikt nie mówił że trzeba być na bokach!

Tak mi się wydawało...

> I Parasol, już drugi raz typujesz się zupełnie nie tam, gdzie myślę iż
> jesteś. Może to mój błąd... Nie wiem w sumie. Mógłbym ci wiele zarzucić,
> ale nie że jesteś gdziekolwiek w kierunku nurtu bezmyślnie zachowawczego!

Hmmm, w istocie masz rację. Nie przemyślałem tego dobrze. Faktycznie w tym
modelu w kierunku zachowawczym to na pewno nie idę....

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)