[Czuwaj] Nurty i inne...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 1 Lut 2007, 10:08:25 CET

Sławomir Waś napisał(a):
> Wydaje mi się, że obecnie w ZHP powinniśmy
> zastosować manwer z lat 70-tych kiedy w KOR byli Michnik razem z
> Macierewiczem. Przecież oni już wtedy wiedzieli, że się różnią diametralnie
> w poglądach, ale póki co razem kruszyli beton...
>
> Po ostatnim Zjeździe ZHP i po Zjeździe Chorągwi Stołecznej widzę wyraźnie,
> że rózne grupy (np. instruktorzy z Mokotowa i Żoliborza) spierają się o
> pryncypia, a beton spokojnie zawsze i bez względu na sytuację głosuje na
> swoich, bo ma szczerze w dupie jakiekolwiek pryncypia. Ci są dopiero
> prawdziwymi pragmatykami !

Ależ tak, tak i jeszcze raz tak. Dyskusje na czuwaju miały od zawsze
charakter akademicki i ja nigdy nie ukrywałem, że ten trójkąt, o ile
jakiś jest, równoboczny to na pewno nie jest. I jak już pisałem -
musiałbym być kompletnym idiotą, żeby odsądzać od czci i wiary to co
robi Olek, Czesio, Sikor, czy Viking, choć pewnie w wielu sprawach się
nie zgadzamy. Ale to są spory o ile rumbów w lewo, czy w prawo nasz
statek powinien płynąć. Tymczasem beton zatrzymuje go w miejscu, cofa,
albo pozwala targać prądowi.

I o ile tu mogę się jakoś tam sprzeczać czy dyskutować, o tyle
betoniarstwa, kombinatorstwa, czy też zachowań z gatunku "uczymy się jak
zabijać na zbiórkach" nie toleruję i tolerować nie będę.

Więc rzeczywiście tu się zgadzamy. Przynajmniej z naszej - obrzydliwie
pragmatycznej strony (chyba rzeczywiście biorąc pod uwagę częste wyjazdy
do lasu i na żagle przedstawicieli "naszego" nurtu trzeba będzie zmienić
nazwy, bo ja o tą romantyczną jestem trochę zazdrosny ;))))