[Czuwaj] 4 żywioły

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Czw, 1 Lut 2007, 14:04:00 CET

dnia 1-02-07 13:55 Rafal.Suchocki w pse.pl był(a) uprzejmy(a) napisać::

Nie tak dawno krążył po Szarym Gmachu taki stary dowcip:

zasada trzech kopert:
Świeżo mianowany napotyka w biurku trzy ponumerowane koperty. Na
pierwszej napisane jest: "otwórz mnie natychmiast". Otwiera i czyta:
Zwalaj wszystko na poprzednika; gdy przestanie działać, otwórz drugą
kopertę.
Jeśli posłucha rady, przez rok nasz urzędnik ma spokój. W końcu musi
otworzyć drugą kopertę, a tam napisano: Zwalaj wszystko na trudności
obiektywne; gdy przestanie działać, otwórz trzecią kopertę.
Kolejny rok "do przodu", kariera kwitnie.
Gdy już przysycha nieco, nasz urzędnik decyduje się otworzyć trzecią
kopertę: "Napisz trzy listy dla swojego następcy".

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,