[Czuwaj] gra fabularna o skautach/harcerzach

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 5 Lut 2007, 08:17:04 CET

"Bully Pulpit Games" stworzyło grę Gray Ranks (Szare Szeregi)  na coroczny konkurs konwentu MACE. Gra toczy się w realiach Powstania Warszawskiego. Do nie dawna można było ją ściągnąć za darmo z ich strony: http://www.bullypulpitgames.com/projects/games/grey_ranks/

Grey Ranks is a game about coming of age amid the horror and destruction of war. You and your friends will relive the Warsaw Uprising from the point of view of a squad of teenaged Boy Scouts and Girl Guides, from covert actions through bloody street fighting to the final, terrible conclusion.

Sam system podeśle Ci na priv.

--
s00hy
www.s00hy.grono.net