[Czuwaj] pytania dot. skladnic internetowych:)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 6 Lut 2007, 08:47:10 CET

Faktycznie, jest taka adnotacja. Wczoraj gdy udałem się z żoną zakupić nowe mundury, nie było naszych rozmiarówek. Za to otrzymaliśmy informację, aby zamówić je przez stronę. :] Sprzedawca twierdzi, iż obecnie dostawy realizowane są dwa razy w tygodniu, nie trzeba więc długo czekać.

Z drugiej strony lektura forum składnicowego, nie nastraja optymistycznie:

http://tinyurl.com/2h39lk

--
s00hy
www.s00hy.grono.net