[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 7 Lut 2007, 22:27:12 CET

Andrzej Rolewicz napisał(a):
> [...]
> ęMałe podsumowanie:D 10 punkt Prawa harcerskiego jest! Myślę, że to od samych harcerzy zależy czy będą go przestrzegać. Jeśli cokolwiek miałoby się zmienić, to uważam, że jedynie w kwestii dopisania do tego prawa, że chodzi o przestrzeganie w mundurze i ja osobiści uważam, że jest to najlepsze rozwiązanie tego, co z tym punktem zrobić. No chyba, że macie inne pomysły...

[ciach]

> Nie wiem, jak wam, ale mnie nogi się uginają...

I pomyslec, ze takie bęcwały będą decydowaly o kształcie Prawa
Harcerskiego... Bosko! :)

Sławek przypominał ostatnio wszystkim, że mamy demokrację.
Szatańskim pomyslem jest wg mnie decydowanie o ksztalcie Prawa przez
demokratyczne glosowania, w ktorych glos beda mieli ludzie - albo
reprezentanci ludzi - ktorzy maja tak niskie rozumienie idei i prawa.

Na szczescie oprocz demokracji Wałesa wywalczym nam jeszcze pluralizm :)

pozdrawiam
olek

ps. Zacytowane przez Andrzeja teksty polecam wszystkim, ktorzy snią
mrzonki i wprowadzeniu zasady "trzeźwości".
To bedzie idealne rozwiazanie dla takich wlasnie ludzi. (wiem, ze wbrew
intencjom, ale coz poradzic. Pewne granice maja to de siebie, ze sa
bardzo... płynne :))))