[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 7 Lut 2007, 23:24:19 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 07, 2007 11:05 PM
Subject: Re: [Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Dnia środa 07 lutego 2007, Aleksander Senk napisał:

> I pomyslec, ze takie bęcwały będą decydowaly o kształcie Prawa
> Harcerskiego... Bosko! :)

Nic dodać, nic ująć. Przerażające...

--
Czuwaj!

parasol
===

Przesadzacie Druhowie. Trzeba umiec wyluzowac, tak po skautowemu. No i
przeciez ZHP jest dla wszystkich, nie? Byle nie w mundurach, bo przeciez dla
harcerza jest jasne, ze wszyscy instruktorzy pija, a jak zobacza Druzynowego
pijanego, czy z piwkiem, no to przeciez jasne jest, ze chlopina sie
wyluzowal, albo ma przypadlosc z golenia lewa (lub prawa). A wogole, to po
co nam jakis jacht, czy zaglowiec w Prawie Harcerskim? Nawet jesli to
harcerski zaglowiec? Przeciez nawet na oczy go nie zobacze, to po co mi 4
litery zawracac (dla niewtajemniczonych: oczy). No i te blizny. Na choinke
one i do tego w dwoch punktach? Co ja na chirugii pracuje? Szwy mam sciagac,
czy co? I jeszcze te bycie rycerzem. Co ja nie mam na co kasy wydawac?
Zbroje mam kupic? Toz kumple spod klatki by mnie obsmiali, ze ja jakas, z
przeproszeniem, kupe zelastwa na sobie nosze, a nie sa to zlote lancuchy. I
jeszcze jakies kary.. costa,costam i podsluchy... a co ja WSI jestem? Na
rodzicow mam donosic jak ten pionier w ZSRR? Ja skautem jestem, nie? Z
"psami" nie zadaje sie i kablowac nie bede. A od przyrody to jest GrinPiS,
czy PO i po co zwracac gitare? No i ta "pogodynka", co ja w TiWi pracuje?
Kase mi daja za to? Nie mat to tamto. Wyluzowac Druhowie, wyluzowac. I
zmienic. Po co umysl bzdetami zajmowac? Jakas imprezke lepiej rozkrecmy i
heyah! ;)))

Tak ironicznie na dobranoc...

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin