[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 7 Lut 2007, 23:56:55 CET

::===
::
::Naprawde wiele zalezy od konferencji w srodowiskach, ale jaki
::byl/jest/bedzie ich poziom i na czym beda sie skupiac, to juz insza
inszosc.
::Chcialbym miec te wiare co Ty, Rafale w delegatow ale po wlasnych
::doswiadczeniach regionalnych, to mam mieszane uczucia i duzy niepokoj w
::sobie.

Znam kilkoro delegatów z Twojej chorągwi. Część z nich, mogę rzec to śmiało,
to śmietanka kadry ZHP, doskonale zorientowana we wszystkich niuansach i
problemach ideowych. Szpica szpicy. Jeśli o nich chodzi, to zupełnie nie
podzielam Twoich obaw. :) Mam w nich wiarę :)

Seascout