[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Lut 2007, 10:26:28 CET

Darek Mołodecki napisał(a):
>  mam płacic  4  %  za  moje   bieganie i  załatwianie    .Oki  jesli
> to grant  załatwiony  przez  GK  to  jeszcze  do  sniesienia   ale
> jesli  cała robote  odwaliłem   ja  to  za  co mam płacic  im  4
> %      OPP  nie  musza miec tak duzego  wkładu  własnego   aby
> dostac  grant  a  my mamy odprowadzac   im  4  %
Cała dyskusja omawiała finansowanie władz naczelnych. Skądś muszą być
finansowane, bo pracują dla organizacji. I to jest normalne. KWestia czy
akurat tak, pozostaje otwarta - pewnie są inne możliwości.

Z tego co pamiętam dotyczy to grantów załatwianych przez GK. Ale niech
napisze ktoś bardziej w tematach finansowych, np Sławek "Odgazowuję
Colę" Waś ;)))))))