Re: [Czuwaj] 4% - finansowanie władz

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pon, 12 Lut 2007, 11:30:06 CET

 no  wlasni e wyglada  ze od  wszystkich  dotacji

Spędziliśmy nad tym chyba ze 2 godziny walki słownej.... Po mojej
poprawce już chyba jasno wiadomo, że chodzi 4 % WARTOŚCI DOTACJI (
zresztą założenie Sławka było takie od początku ). Czyli te 4 % ma
być płacowne ze środków własnych, a kwota dotacji jest tylko
miernikiem. Niezasadna jest więc argumentacja, że przyczepi się
kontroler albo dotujący, bo oni po prostu tego w ogóle nie zobaczą.
100 % dotacji zostanie rozliczone z punktu widzenia celowości jej
udzielenia, natomiast KCH przekaże 4 % jej wartości z dowolnych, ale
innych środków.

From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 12, 2007 10:43 AM
Subject: [Czuwaj] 4% - finansowanie władz

Darek Mołodecki napisał(a):
> [...]
 mam płacic  4  %  za  moje   bieganie i  załatwianie    .Oki  jesli to
grant  załatwiony  przez  GK  to  jeszcze  do  sniesienia   ale  jesli
cała robote  odwaliłem   ja  to  za  co mam płacic  im  4  %      OPP
nie  musza miec tak duzego  wkładu  własnego   aby  dostac  grant  a  my
mamy odprowadzac   im  4  %

==================
O czym Ty piszesz? 4% jest od dotacji, które POZYSKAŁA GK i przekazała
środowiskom. Nikt, nie każe Ci płacić 4% od środków, które sam
pozyskałeś. Ale tradycyjnie lepiej zrobić dym zanim się wie o co chodzi...

Mam natomiast do Ciebie wielką prośbę. Wyjaśnij mi co znaczą wyrazy,
które zestawiłeś obok siebie w zdaniu "OPP  nie  musza miec tak duzego
wkładu  własnego   aby  dostac  grant  a  my mamy odprowadzac   im  4
%". Próbuję zrozumieć co chciałeś zawrzeć w tych słowach. Jakie myśli,
jakie przekonania. Niestety nie potrafię. Może więc wzorem Czesia kilka
pytań pomocniczych:
1. Gdzie organizacje pożytku publicznego nie muszą mieć 4% wkładu
własnego do projektów?
2. Gdzie znalazłeś konkursy grantowe przeznaczone dla OPP a nie dla
organizacji pozarządowych?
3. Dlaczego mówisz o GK "oni'?

Pozdrawiam

Kowlak