[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Pon, 12 Lut 2007, 12:19:37 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa
Data: 2007-02-12 11:30:10

MG> Ryniu, mówiłem. Im trzeba to tak powiedzieć:

MG> Janek powiedział Zosi: załatwię ci od taty 100 złotych na sukienkę. Ale
MG> pod warunkiem, że za fatygę dasz mi 4 złote ze swojej skarbonki. Zosia
MG> pomyślała, pomyślała i wymyśliła, że to całkiem niezły interes. W sumie
MG> będzie 96 złotych do przodu!

MG> Dostała więc 100 złotych, kupiła sobie sukienkę za równo 100 złotych,
MG> nawet wzięła dla taty paragon na kwotę 100 złotych, żeby był pewien, że
MG> nie przebalowała. Szczęśliwa poleciała do pokoju, wyjęła 4 złote ze
MG> skarbonki i dała bratu. I wszyscy byli zadowoleni.

> [...]

Ale oni wtedy słyszą:
Janek prowadzi dzisłalność gospodarczą, w dodatku na poły legalną,
polegającą na uzyskiwaniu korzyści z pośrednictwa w obrocie
kieszonkowym. Zaproponował więc Zosi, że załatwi jej kieszonkowe od
Taty. Obiecał 100 zł, zatajając fakt, że prowizja wynosi 4 %. itd.....

Tylko, że ja nie umiem pisać bajek dla dorosłych.....

RR

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu