[Czuwaj] po radzie

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 12 Lut 2007, 13:36:20 CET

::
::::: a nie powód do śmiechu. Rafał i Ryszard niemalże wymusili
::::: na GK deklarację, że problemy z Internetem skończą się do
::::: połowy kwietnia. Wtedy też ma już funkcjonować nowy CMS. Czekamy.
::
::
::Poproszono mnie o przesłanie sprostowania iż była deklaracja ze strony GK
::tym terminie zrobienia porządku z serwisem dokumenty a nie z Internetem
jako
::całością ;)

Dobrze, że to napisałeś, bo dyskusja zaczęła się od serwisu dokumenty, potem
przeszła na Internet w ogóle, problemy z cms - utrzymujące się od kilku -
przynajmniej - lat. Więc na koniec, zrozumiałem, że zobowiązanie
Naczelniczki dotyczy wszystkich problemów z Internetem. Mogłem się mylić...

A tak BTW. Ja tam się cieszę, że mieniąc się nowoczesną organizacją, w 2007
roku przestaniemy budować strony internetowe w oparciu o program WORD (w tym
programie zaczęto kilka lat temu budować serwis dokumenty).

Seascout