[Czuwaj] po radzie

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Pon, 12 Lut 2007, 22:22:04 CET

Z protokolu komisji dowiedzialem się:
"Korzystając z obecności druha Smolca komisja poprosiła o informację na
temat spółki "Lilijka.com", do której przystąpiła GK. Okazuje się, że jest
to przedsię-wzięcie z branży telekomunikacyjnej, które ma przynosić ZHP
dochód z tytułu korzystania z naszego znaku firmowego. Firma ta ma
dostarczać tani internet i tańsze połączenia telefoniczne (prefixy). Nasz
udział w niej to 33,3% (16.650 zł) oraz prezesura druha Smolca. GK widzi ją
jako nowe źródło przychodów (1-5 tys. miesięcznie z tytułu użycia loga). Z
inicjatywą zawiązania spółki wystąpił inwestor zewnętrzny Mirosław
Janisiewicz, właściciel firm w branży telekomu-nikacyjnej. Komisja poprosiła
o wgląd do umowy spółki. W radzie nadzorczej spółki na zasiadać druh Paweł
Smardz."

Slawku - dostaliscie umowe?
Za co konkretnie GK ma dostawac kase? I za co zaplacila? Majac 33%
(zakladajc, ze druga strona ma 67%) nie mamy nic do powiedzenia.
GK sprzedala nasze logo na raty? Ile kosztuje komercyjne korzystanie z
lilijki, a ile z krzyza? Może już jest cennik?

Czy to nie jest tak, ze GK nie ma prawa do sprzedawania naszego wizerunku w
zamian za kase? Czy RN nie powinna się w tym temacie wczesniej wypowiedziec?
A może to już kompetencja Zjazdu? A może to po prostu niemozliwe?

A może to jakis zloty interes. Zyla zlota?
Czy była jakas analiza oplacalnosci tego przedsiewziecia? Czy Komisja
zapoznala się z takimi dokumentami?
Chciałbym poznac zdanie Twoje jako osoby, która czuwa nad bezpieczenstwem
finansowym ZHP.

> I ja tak myślę. Ale w odróżnieniu od Rafała B. mam kaca wobec
> Ryśka. Bo żeczywiście było pisane na kolanie. Usprawiedliwiam
> się, że to naprawdę może być dużym plusem w naszym wizerunku.
> bo następna RN dopiero za 4 miechy.

Stworzylismy paranoje. Ci co nie maja nic na sumieniu i im się zechce
napisza, ze nie donosili. Ci co byli donosicielami, nic nie napisza. Ci co
nie chca nic pisac - wyjdzie na to, ze donosili. A GK będzie miala problem
jak to teraz ogarnac? Publikowac w internecie? Schowac w szafie?

Pozdrawiam

Tomek