[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracjanaczelnictwa

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Pon, 12 Lut 2007, 22:28:52 CET

Slawku - proszę pisz nazwiskami. Chyba ze się boisz. Ale jeśli się boisz to
nie pisz nic.

> I tu też ważna uwaga - obie te opłaty funkcjonują od słynnej
> uchwały 45 poprzedniej GK. Uchwała ta narzucała także inne
> obciązenia. I wiadome grono siedziało cicho jak mysz pod
> miotłą. A teraz nagle larum! My mamy osobowośc prawną, nie
> możecie narzucać nam opłat itp. itd. A najbardziej wkurzyło
> mnie, że w tej kwestii wypowiadał się druh Standar, członek
> poprzedniej GK (obecnie w CKR...).

Od poczatku uwazalem i nadal uwazam, ze taki sposób finansowania Wladz
naczelnych ZHP (a wiec przede wszystkim GK) jest zly. Ale wiele wody już na
ten temat się wylalo.

> Nie ma dwóch zdań, że wszystkie struktury powinny sie same
> utrzymywać. Ale póki nie spłacimy długów ZHP nie możemy
> zostawiać GK beż żadnych wpływów z jednostek. Chyba, że
> chorawie chcą wziąc na siebie odpowiednią częśc zadłużenia.
> I można lubieć lub nie lubieć GK, ale myśleć trzeba kategoriami ZHP!
> SW

Teraz trzeba myslec kategoriami wlasnych srodowisk, potem Choragwi, a potem
calego ZHP. Zaraz się okaze, ze będziemy placic 140 roznych haraczow na GK,
a choragwie będą upadac. Malo tego - uwazam, ze GK nie ma prawa czerpac
zadnych korzysci finansowych z funkcjonowania srodowisk lokalnych, takich
jak druzyny, szczepy i hufce. Skladki musza wystarczyc. To nie te srodowiska
zrobily dlugi w ZHP, żeby je teraz splacac.

Pozdrawiam

Tomek