[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu -lustracjanaczelnictwa

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Wto, 13 Lut 2007, 01:06:48 CET

Ale prowokowac Cie mogę. :-)

> Nie chce publicznie oskarżyć ludzi, gdy nie mam pewności co
> do ich intencji.

Ale i tak ich oskarzyles.

> Wiem, że masz słuszne powody do zdenerwowania. Ale nie
> generalizuj. GK dziś nic poza składkami nie bierze od środowisk.
> Opłata 400 zł to tylko współuczestniczenie w kosztach władz
> społecznych, a 4% to zapłata za pozyskanie dotacji. W
> budżecie GK to sladowe składniki.
> SW

Skoro sladowe to po co w ogole je zapisano... ?
W grudniu 2005 roku Naczelnik ZHP publicznie oglosil, ze ZHP nie ma dlugow
(po sprzedazy Niemcewicza).
O ile dobrze pamietam, to wlasnie był glowny argument sprzedazy Niemcewicza
- calkowita splata dlugow.

Mamy wiec dwa wyjscia:
- Naczelnik Maslanka swiadomie wprowadzil uczestnikow Zjazdu ZHP w blad,
- aktualne dlugi ZHP, to wynika dzialania obecnej GK.

Nie wiem co jest prawdziwe, ale czy to już tak zawsze będzie, ze w ZHP nikt
za nic nie ponosi konsekwencji?

A może Niemcewicza sprzedano zbyt tanio?

I jeszcze w kwestii wspoluczestniczenia choragwi w dlugach ZHP. Komendant
Choragwi Stolecznej zaproponowal splate zadluzenia GK w ZUS-ie (ok. 1 mln
zl) argumentujac to na dwa sposoby:
1. Czujemy się wspolodpowiedzialni za Zwiazek.
2. Pozwoli to rozpoczac inwestycje na Cyplu.

Chcemy jednak aby GK odczepila się od Piaskowej, nie zadala dodatkowych
haraczy z inwestycji na Cyplu i przedstawila plan oddluzenia ZHP.
To chyba nie za wiele jak na haracz w wysokosci 1 mln zl. Ale jakos nie
widac ze strony GK szczegolnego zainteresowania ta propozycja. Dlaczego? Bo
GK chce 2 mln...
Ja już nie mogę. Trace wiare, ze ludzie przy Konopnickiej, którzy maja
realny wplyw na decyzje finansowe, wiedza co robia. A może czuja ze zbliza
się wczesniejszy koniec kadencji?

Pozdrawiam

Tomek