[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu -lustracjanaczelnictwa

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Wto, 13 Lut 2007, 09:41:05 CET

Sławomir Waś napisał(a):

> Prawidłowa jest odpowiedź nr 1. I się absolutorium dostało... Dziś z
> obecną GK zjadamy resztę pasztetu...
> SW
Teraz mogly by sie pojawic pytania:

1. Czy Naczelnik celowo wprowadzil uczestnikow Zjazdu w blad?
2. Czy moze zostal w blad wprowadzony przez kogos i byl przekonany, ze
jest tak jak mowi?
3. Kto ewentualnie wprowadzil w blad Naczelnika i jaki mial w tym cel?
4. Co z tym dalej zrobi Zwiazek?

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin