Fundusz Grażyńskiego było: Re: [Czuwaj] po radzie

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Wto, 13 Lut 2007, 10:25:51 CET

Michał Górecki napisał(a):

> I z Marysią. Dostałem już po głowie, że nie podpisałem jej pod tą
> wypowiedzią, a jest to tez oparte na jej pomysłach :)
>
> Tzn ekhem phm. Marią Szymanowską, instruktorką GK d/s wizerunku.
>
> g00rek
Taa. No ten system ma tylko jedną wadę. Przynajmniej gdy ja się
zajmowałem funduszem to wydział promocji trochę nie działał. I musiałem
po amatorsku robić to sobie sam. Bo co do idei to się zgadzam. Ja w
ogóle lubię świat idei :)

Kowlak