[Czuwaj] Spis 2007

Michał Górecki goo.newsy w skua.pl
Pią, 16 Lut 2007, 12:36:02 CET

Ale Piotrze. Wędrownik to nie jest tylko "osoba, która ma skończone 16 lat,
nie jest instruktorem i pełni funkcję instruktorską."

To także "osoba, która ma skończone 16 lat, nie jest instruktorem i nie
pełni funkcję instruktorskiej."

I nie jest to moja wizja :) Tylko fakt.

Ja wiem, że taka osoba nie jest spisywana jako kadra to jest wędrownikiem.

G00rek