Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pon, 19 Lut 2007, 15:30:33 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 19, 2007 3:18 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

A ja nie jestem ciekaw.
IMHO na liczebno¶æ ¶rodowiska wp³ywa ca³kiem spora liczba czynników.
Ewentualna ob³uda instruktora jest jednym z mniej wa¿nych. Wydaje mi siê, ¿e
najwa¿niejszym jest praca systemem ma³ych grup (czy zastêpy rzeczywi¶cie
dzia³aj±).

Pozdrawiam!

Krzysiek

Jak to robi Rasiak - zobacz >> http://link.interia.pl/f19ee