RE: [Czuwaj] PRIV: Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pon, 19 Lut 2007, 22:11:29 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of
Rafal.Suchocki w pse.pl
Sent: Monday, February 19, 2007 5:28 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net
Subject: RE: [Czuwaj] PRIV: Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do
dyskusji

>From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net [mailto:czuwaj-
>bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Rafal.Suchocki w pse.pl
>
>Taki nó¿ w plecy Czesia i wszystkich Dziewietnastanastanastaków.
>Nie³adnie druhu. ;-)

To oczywi¶cie mia³o i¶æ na PRIV, i pisane by³o z  ;-).

--
s00hy

Nie przejmuj siê Rafale.
Andrzejek ostatnio mówi/pisze ró¿ne "¶mieszno¶ci".
Ma³o wie o Krowodrzy a jeszcze mniej o Dziewiêtnastce.
Choæby to ¿e mój szczep to zaledwie 1/3 Dziewiêtnastki.
I wbrew temu co napisa³, mimo skromnej wielko¶ci
nadal jest wiêkszy od pozostalych szczepów Krowodrzy.
Andrzejek chyba ma problemy z liczeniem.

Czes³aw