[Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Wto, 20 Lut 2007, 09:48:23 CET

Sławomir Waś napisał(a):
> Nie wiem, czy zostane w ZHP, jesli dojdzie do zmiany PH. Ale

> No więc niby nie po to ale istnieje taka możliwość zgodnie z uchwałą RN.
> SW
A mozesz cos szerzej na ten temat napisac? Bo wg poprzedniej wersji
uchwaly Zjazd nie mial sie zajmowac zmiana PH:

"Celem zjazdu jest podsumowanie ogólnopolskiej dyskusji dotyczącej
wychowania w ZHP, dokonanie ewentualnych zmian w „Podstawach
wychowawczych ZHP” i rozdziale 2 Statutu ZHP oraz wybór Naczelnego Sądu
Harcerskiego ZHP."

Czy cos sie w tej kwestii zmienilo? Jak wyglada uchwala po zmianie?

Pozdrawiam
Viking-Szczecin