[Czuwaj] Harcerskie idea³y

Wto, 20 Lut 2007, 22:27:33 CET

Dnia wtorek, 20 lutego 2007, Micha³ Górecki napisa³:

> Czyli kiedy mo¿emy zmieniaæ, a kiedy nie?
> Czy mam rozumieæ, ¿e mo¿na zmieniaæ jedynie na co¶ co ju¿ by³o.
> Czy w takim razie mo¿na wróciæ do PH bez 10 punktu? Z ciekawo¶ci :)

Mo¿na zmieniaæ od Ma³kowskiego w dó³ :)

Ciekawe czy jakby Ma³kowski ¿y³ teraz, to by mówi³ podobnie jak Wa³êsa ("to ja
obali³em komunizm") - "ja zdefiniowa³em harcerstwo".

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-¯oliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choæ droga jest bez koñca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, ¿e mam powody by drogi swej nie zmieniaæ"