Re: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

¦ro, 21 Lut 2007, 13:44:33 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 21, 2007 1:22 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

czesiek.harcerstwo napisa³(a):
> Tak mo¿e.
> Ma do tego formalne prawo.
>
> Podobnie jak mia³ do tego formalne prawo
> tzw. II Walny Zjazd ZHP (18-21 kwietnia 1959)
> zmieniaj±cy Prawo z 1932 na "nowe".
>
> Tylko czy o tak± "tradycjê zmian" na pewno Ci chodzi ?
>
> Czes³aw

Ciekawe porównanie.
Bardzo ciekawe.
A ile w nim szacunku dla delegatów na XXXIII Zjazd.
Gratulujê Czesiu.
To chyba takie porównanie w ramach "deformy" braterstwa :P

Pozdrawiam zniesmaczony.

Kowlak

Oooooooooooooo...........

Czy¿by porównanie uczestników Zjadu ZHP z 2005 roku
do uczestników Zjazdu ZHP z 1959 roku by³o obra¼liwe ?

Mo¿esz mi napisaæ dlaczego tak uwa¿asz ?

Czes³aw