Re: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

¦ro, 21 Lut 2007, 15:43:45 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 21, 2007 2:32 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

czesiek.harcerstwo napisa³(a):

Mo¿esz oczywi¶cie zgodnie ze swoim zwyczajem próbowaæ odwróciæ kota
ogonem. Ale nie chce mi siê wchodziæ w polemikê z Tob± bo to strata
czasu. I tak na koniec napiszesz " :-) :-) :-) " albo bêdziesz udawa³,
¿e tematu nie by³o.

Kowlak

Wystarczy ¿e przyznasz ¿e zareagowa³e¶ histerycznie,
bez zastanowienia.
Bo wystarczy³o siê zastanowiæ.

Czes³aw