[Czuwaj] Harcerskie idea³y

Aleksander Senk senk w post.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 16:38:07 CET

Krzysztof Ludwig napisa³(a):

> Votum separatum! :)
> Broni±c abstynencji nawet na my¶l mi nie przyszed³ KIHAM czy krew
> dziewcz±t z Szarych Szeregów. :)
> Nie my¶la³em te¿ o Wielkich Autorytetach. :)
> Tylko o tym, jak byæ skutecznym wychowawczo.

Zaraz, zaaaaraz... :)
G00rek pisal o sednie roznicy miedzy pozytywistami i romantykami, a nie
zwolennikami i przeciwnikami abstynencji.

G00rek napisal:
 >Pamiêtam twój wywód, Krzysiek. Wp³yn±³ bardzo na moje pogl±dy  :)

Fajnie to uslyszec, bo w tym wywodzie Krzysiek czasem odwolywal sie do
tego, co ja napisalem wczesniej, a czasem uzupelnial fachowa wiedza to,
co ja czuje lub wiem z praktyki.
Zastanowie sie nad wnioskami, jakie mam z tego wyciagnac.

Moze najszybciej przekonasz sie do abstynencji, gdy zaczne walczyc o jej
zniesienie? ;))))

 >Choæ nadal twierdzê, jak ju¿ napisa³em, ¿e ca³± koncepcja jest
 >nierealna i w organizacji której jednak G£ÓWNYM celem nie jest
 >abstynencja, zak³ada spory margines b³êdu, czyli zak³amania  :(

Jest realna - dla tych, ktorzy chca ja realizowac
Tylko jest niepopularna wsrod szerokich rzesz instruktorow ZHP.

pozdrawiam
olek