[Czuwaj] Konsekwencje

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 21 Lut 2007, 18:35:01 CET

Bogdan W. Ciechomski napisał(a):

> Spytajcie kogoś czy jest uzależniony od alkoholu. Jedynie w AA
> potwierdzą. Reszta pije mniej lub więcej ale "zawsze sie kontroluje".

dlatego najpierw nalezy zlikwidować czarną dziurę interpretacji Prawa
Harcerskiego, która wygląda mniej więcej tak:
1. nie ma sensu wprowadzac przepisu, że instruktorowi nie wolno spozywac
alkoholu w czasie obozu, biwaku itp., bo to już jest we PH i obowiązuje
wszystkich.

2. nie można ukarać instruktora za to, że wypiła alkohol na obozie lub
biwaku, bo PH nie jest przecierz prawem taki ja Kodeks Karny, a jedynie
zbiorem ideałów.

i tak w kółko Macieju

Marcin Wojtczak