RE: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 21 Lut 2007, 21:38:41 CET

Oj Rafał. Nie odwołuj się lepiej do Piotra. Bo on jest na wskroś nowoczesny.
I w baaardzo wielu sprawach mam podobne zdanie do niego. I vice versa. Co
zresztą widać po jego komentarzach pod moimi wypowiedziami :P

Tak, Piotr jest jednym z moich największych autorytetów harcerskich, jeśli
nie największym.

Choć nie wiem czy chciałbym, aby mógł autorytarnie zmieniać np. PH...