RE: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Lut 2007, 09:18:56 CET

Ot na forum ZHP. Trochę też na płaskim węźle. Ale nie twierdzę, że Piotr
mnie popiera czy coś. To po prostu ja mam pewnie poglądy zbliżone do jego.

To dla mnie jedna z niewielu postaci, która łączy w sobie woodcraft i
nowoczesność. Drugą taką jest Sikor, ale muszę jeszcze trochę nad nim
popracować ;))))))))))