[Czuwaj] Konsekwencje

Czw, 22 Lut 2007, 12:47:39 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Wasielewski" <mwasielewski w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 21 February 2007 18:42
Subject: Re: [Czuwaj] Konsekwencje

> From: "Marcin Wojtczak" <majcin w autograf.pl>

> <ciach>
>
> Czy aby na pewno nie można? To chyba narusza nie tylko PH. IMHO za taki
> numer można, a nawet trzeba ukarać.

A kto ma go ukarać? Komendant (jesli się trafi porządny) pokiwaniem
paluszkiem i powiedzeniem "fe..." (czy. upomnieniem lub naganą)?

Czy moze SH, w którym zasiadają "zasłużeni harcmistrze", którzy w zyciu nie
podejma powazniejszej decyzji w obawie przed precedensem - a co jesli ktoś
ICH skieruje do SH... przecież sami popijają... przecież sami kopcą jak
smoki (nie obrażając smoków)...

DJD