[Czuwaj] Konsekwencje

Czw, 22 Lut 2007, 20:07:33 CET

----- Original Message -----
From: "Darek Mołodecki" <miki w miki.jdm.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 22 February 2007 19:56
Subject: Re: [Czuwaj] Konsekwencje

> Czyli też  rozróżniasz    instruktora na   w  czasie   "służby" i  po
> "służbie"  czyli w prywatnym  życiu pozaharcerskim

Ależ oczywiście. I zawsze to robiłem. Choć nie do wszystiego to wchodzi...
nie można nałogowo palic tylko poza zbiórkami. Nie można kraść tylko poza
zbiórkami. Ale - jak w przykładzie z seksem - seks jest dopuszczalny, ale
nie na obozie - nawet między mężem a żoną. Bo kazdy namiot to tylko
cieniutka płachta.

Pewnie jestem hipokrytą. Albo relatywizuje wartości.

DJD